
Prawie każda firma zaczynająca swoją działalność natrafia na trudności związane z marketingiem. Reklama w telewizji czy radiu to astronomiczne koszty, a przedsiębiorstwa właśnie rozpoczynające swoją działalność niekoniecznie przewidują taki punkt w swoim budżecie. Trzeba jednak wiedzieć, że istnieją także opcje taniej promocji, zwłaszcza w sieci.
Jedną z nich okazuje się być niewątpliwie opublikowanie informacji w katalogach stron firmowych. Są to specjalnie przygotowane strony internetowe, gdzie zamieszcza się niedługie opisy przedsiębiorstwa. Taka wiadomość zawiera z reguły informację, co zakład pracy oferuje oraz hiperłącze kierujący do strony firmowej. Czasami wpis opatrzony jest także logo przedsiębiorstwa lub jego dokładnym adresem. Kiedy zdecydujesz się na reklamę w internecie powinieneś zwrócić szczególną uwagę na
katalog stron choćby dlatego, iż dużo z nich jest darmowych lub cena opublikowania w nich notki informacyjnej to zaledwie kilka złotych. Kolejną zaletą tego rodzaju witryn jest to, iż informacja o firmie trafia dokładnie do osoby, która jej szuka. Nie można także pominąć faktu, że
katalog i internauci chętnie odwiedzają
katalogi stron, ponieważ w prosty sposób znajdują tu dokładnie to, czego pragną. Jeśli jednak firmie zależy na szerokiej akcji promocyjnej nie może umieścić tylko jednego tekstu w katalogach, gdyż to mało co da. Aby akcja reklamowa oparta na wpisach w katalogach okazała się wydajna powinny się one znaleźć w setkach a nawet tysiącach porównywalnych witryn. Wprawdzie to dużo pracy, jednakże warto publikować w katalogach swoje wpisy, bowiem to się niewątpliwie dodatnio odbije na zwiększeniu liczby interesantów a za razem na zarobkach przedsiębiorstwa.